Reparatieservice

Reparatieservice

Wij doen dingen anders!

Onze artikelen zijn gemaakt voor radicaal gebruik en daarbij bestaat de kans van beschadiging. Vaak betekent dit voor textiele producten het einde terwijl er slechts een kapotte rits of scheur in het textiel aanwezig is. Hier bij Radical Design doen we dat anders!

Onze producten zijn ontwikkeld zonder onnodige fucntionaliteiten en franjes en voor extreem gebruik. Maar in het geval van onvermijdbare schade bieden wij onze reparatie service. Hiermee helpen we u weer aan een zo-goed-als-nieuw product in 5 simpele stappen.

Hoe de reparatieservice werkt

Stap 1: Stuur ons een email waarin de beschadiging en verzochte reparatie wordt beschreven. Het erg behulpzaam om enkele foto's van de beschadiging(en) toe te voegen. Wij zullen uw mail beantwoorden met onze kijk op het verzoek en we geven daarbij een kostenschatting en reparatietijd aan.

Stap 2: Zorg dat de tas schoon en droog is en vrij van zand en stof. Markeer de beschadigingen die u gerepareerd wilt hebben op het product (bijvoorbeeld met wat tape). Dit maakt het voor ons veel makkelijker om de beschadigingen te vinden en te vernemen welke u gerepareerd wilt hebben en welke we kunnen laten zitten.

Stap 3: Verpak het product stevig en vergeet niet uw naam en retouradres te vermelden in de doos.

Stap 4: Stuur het pakket naar ons op bij voorkeur met een verzekerde verzendservice. De verzendkosten zijn voor uw rekening dus meestal heeft de voordeligste postservice de voorkeur.

Stap 5: Nadat we het product ontvangen hebben repareren we deze binnen 5 werkdagen. In het geval van vertraging of onverwachte kosten nemen we altijd even contact met u op. Tot slot mailen we u de factuur met een betaallink voor Ideal, creditcard of Paypal. Het gerepareerde product wordt na betaling naar u teruggestuurd met onze reguliere verzendservices.

Meer informatie over onze garantie en service vindt u via Algemene Voorwaarden.