Sponsoring

Sponsoring

Bewustwording zonder sponsoring

We zijn een klein bedrijf en kritisch in hoe we ons geld spenderen. Geen onuitputtelijk marketingbudget en aparte afdelingen maar een handvol mensen met passie voor hun werk. Om de toekomst van het bedrijf zeker te stellen moeten we daarom erg voorzichtig zijn met het steunen van goede doelen, hoe graag we ook iedereen zouden willen helpen.

Daarnaast willen we ten alle tijden voorkomen dat we mensen betalen om positieve dingen te zeggen over onze producten. Onze producten worden vaak verbeterd en in kleine series gemaakt. We zijn daarbij afhankelijk van goede en eerlijke opbouwende feedback van gebruikers. Dat houdt ons scherp en de producten van topkwaliteit.

Tot slot vinden wij het praktisch onmogelijk (en onmenselijk) om te moeten kiezen tussen alle sponsorverzoeken. Er zijn mensen bij die iets doen voor hun zieke kinderen. Sommige hebben zelf net een ziekte overwonnen. Anderen lopen of fietsen voor een mooi fonds of om de wereld schoner en bewuster te maken. Sommige duizenden kilometers en anderen iets minder. Allemaal fantastische initiatieven en soms ook behoorlijk aangrijpend. Voor ons als bedrijf is het kiezen tussen deze verzoeken simpelweg onmogelijk vooral omdat we geneigd zijn de keuze te baseren op menselijke in plaats van financiële gronden. We zouden dan alle sponsorverzoeken steunen. We trekken daarom één lijn en sponsoren bedrijfsmatig niet.

Wij hopen ten zeerste dat dit het enthousiasme voor een initiatief niet wegneemt. En als gebruiker van onze producten ben je altijd vrij om ons te vragen je initiatief meer bekendheid te geven. Als we kunnen dan doen we dat graag.

We hopen dat je ons standpunt respecteert.